מה צריך לבדוק לפני פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי

בגיליון היום אני עונה על שאלה נפוצה בנושא התקנת תחנת טעינה חשמלית בנכס שלך. המטרה שלי היא לא לספר לך כיצד להתקין תחנת טעינה לרכב חשמלי, אלא לענות על כמה מהשאלות הנלוות לכך.

עד כה דיברנו על תחנות טעינה ומטענים

אך המינוח בפועל עבור מה שאתה מתכוון להתקין בביתך הוא EVSE (ציוד אספקת רכב חשמלי). ישנם שני סוגים של תחנות טעינה לרכבים חשמליים, המכונים לעתים קרובות ציוד שירות חשמלי לרכב (EVSE). זה מבוסס על כמות ההספק המרבית שהמטען יכול לספק לסוללה. יש מגוון רחב של מערכות טעינה שונות לטעינת מכוניות חשמליות ומשאיות, המכונות לעיתים כלי רכב חשמליים (ציוד לאספקת רכב חשמלי), אך על כולם להיות תואמים למספר מותגים של רכבים חשמליים, מבלי להעדיף יצרן אחד. הנעה חשמלית משלבת מנוע דלק קונבנציונאלי עם מערכת הנעה חשמלית, וישנם מספר סוגים שונים של רכבים חשמליים המוצעים בארה"ב ובקנדה.

לרכבים היברידיים תוספים יש מנוע בנזין שמאריך את טווח המכונית כאשר הסוללות מתייבשות

כאשר כלי רכב חשמליים – כמו כולם – פועלים רק על סוללות שטעונות ממקור חיצוני. במסלולים קצרי טווח, תוספים והכלאות יכולים להשתמש בגז, אך מכוניות חשמליות מצבר אינן יכולות, מכיוון שהמצבר ברכב חשמלי לעולם אינו זקוק לדלק.
כדי לקרוא עוד על מה צריך לבדוק לפני פריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי ופריסת עמדות טעינה לרכב חשמלי כדאי לגשת לאתר evcar.co.il

תחנת טעינה נגישה בדרך כלל למספר רכבים חשמליים והיא מצוידת בחיבור חשמל

מנגנון חיישן המכבה את החשמל כאשר הרכב החשמלי אינו טעון, אך עדיין ישנם כאלה שלא. בניגוד לתחנות דלק, אין תחנת טעינה ציבורית בה תוכלו לרדת מהכביש ולמלא – או לתדלק. עם אגרה בכבישים, אולי צריך קצת יותר תכנון כשנוסעים בכביש, ונשארת השאלה היכן להתמלא.

אתה זקוק לתחנת טעינה בחניון שיש לה יכולת דמי שירות

אתה יכול לחבר את המכונית שלך ישירות לשקע של 120 וולט, אך יהיה עליך לטעון את הסוללה במלואה לפני שאתה נוסע. ניתן לטעון מכוניות PEV משקעים של 240 וולט בתחנת דלק מקומית או בתחנת דלק (או אפילו מחניון), או שתצטרכו לחייב אותם משקעי 240 וולט.

למד כיצד לעבוד עם הבנאי להתקנת תחנה לתקע בקליפורניה שלך – וכיצד. תחנת טעינה של 240 וולט, המכונה גם מתקן לאספקת רכב חשמלי (EVSE), מחייבת חשמלאי מורשה ורישיון מטעם איגוד הרכב החשמלי בקליפורניה (CEVA).

יש שירותים חשמליים שמציעים תמריצים להתקין עמדות טעינה לרכב חשמלי בבית

והמדינה מוציאה כסף לסבסוד התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים ותשתיות אחרות לרכב חשמלי. בנוסף למימון תשתית הטעינה לרכבים חשמליים, ניתן להשתמש בכספי המדינה גם להשקעות בתחנות כוח מימן – תחנות דלק לתאים.

אם אתה יכול להשתמש בתחנות טעינה, טעינה מהירה יכולה להיות משהו שאתה צריך למרחקים ארוכים. אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי בחירת מהירויות טעינה, זמני טעינה וזמני טעינה בתעריפים מועדפים מהספק שלך.

התקנת תחנות טעינה לרכבים חשמליים

היא יקרה, וכאמור לעיל, עלות רכיבי התחנה הציבורית יכולה לנוע בין 35 $ ל -800 $ עבור מטען מהיר DC. אם יש לך כסף לתחנת טעינה מסחרית, גם בתים שבהם הבית שלך נמצא מחוץ לרשת יכולים להיות מצוידים בתחנת טעינה המאפשרת טעינה מהירה ומהירויות טעינה מהירות יותר של עד 1,000 מייל לשעה. אלה בדרך כלל עולים בין $ 500 ל- $ 1000, ללא התקנה.

מי שחושב על רכב חשמלי בוודאי היה רוצה לדעת כמה עולה התקנת עמדת טעינה

עלות טעינת הרכבים החשמליים שלך תלויה היכן אתה גר, כמה רחוק הרכב שלך מגיע והאם אתה נוהג הרבה או לא. תחנות טעינה ברמה 2 יכולות להיות שוות את העלות אם הטווח החשמלי של כלי הרכב שלכם הוא פחות מ -20 ק"מ. כדי לנהוג בחשמל מלא, נדרשת השקעה ראשונית, בין אם אתה קונה ומתקין מכונית חשמלית או תחנת טעינה לביתך.

יש יותר מכוניות חשמליות על הכביש מאי פעם, ותוכלו למצוא אפשרויות רבות כשתתחילו לקנות תחנת טעינה לרכב החשמלי שלכם. אם נוח לך יותר עם תחנות טעינה ואפשרויות, שקול כמה אלפי דולרים שתוכל לחסוך ברכב חשמלי.

תחנות טעינה מאפשרות למשתמשים ברכב חשמלי להיטען במהירות כשאינם בבית, ויש כמה פרויקטים בתחנות הטעינה הגדולות במדינה. עמדות הטעינה מותקנות על ידי חברת EVGo האמריקאית והן זמינות בחנות המקוונת ובחנויות הקמעונאיות של החברה.

דילוג לתוכן