מה זה אומר "לפתח את הקול"?

הפוסט בבלוג הרעיונות הגדולים של רוקט מדיה אוסף כמה מהתובנות הטובות והמעניינות ביותר שממנו באים מותגים וקולות. ל- Distilled מאמר נהדר כיצד למצוא את הטון והקול המתאימים למותג שלך.

השיטות והדוגמאות לעיל צריכות לתת לך מושג מאיפה להתחיל בפיתוח הקול שלך

אתה יכול להסתכל על הצעדים שאתה יכול לתרגל כדי לפתח את הקול הרצוי שלך ולעשות הפסקות יעילות כשאתה לחוץ, שיעזור להפוך את השפה שלך להישמע אינטראקטיבית יותר.

אם אתה מצטט קטע המכיל מרכאות, אתה יכול להשתמש במרכאות בודדות כציטוט פנימי. בציטוט קצר של שתיים או שלוש שורות, שים את המילים הרלוונטיות במרכאות והכנס אותן למשפט.

בעת כתיבת משפט מלא, הקפד להשתמש במילים שלך ולא בטקסט המקורי. אמנם זה בדרך כלל מוביל לפרפרזה, אך ישנם מספר משפטים שתוכלו לשחק איתם כדי לשנות את הטקסט.

אם מטרת הציטוט או הפרפרזה

היא להציג רעיון ממקור חיצוני, השתמש בו. ראוי גם לנסח מחדש אם יש משפט או קטע שאתה רוצה להשמיט. אם המשפט השני אינו סיכום רע של הרעיון שלך, הוא יכול לשמש אסמכתא על ידי התחביר של הצעת מחיר ישירה ומוניטין של הדובר. זה יכול לקרות אם הפרפרזות דומות מדי לציטוט המקורי, אם כי המשפט והמשפט זהים ולכן צריכים להיות במרכאות.

כפי שהוסבר ב- Marketing Land, אתה יכול להתחיל לפתח את קול המותג שלך על ידי חקר תרבות השיחה והקהילה. האזנה בקהילה יכולה להראות כיצד הקהילה שלך מדברת ולעזור להם לדבר ביתר קלות על הקהילה שלהם.

פיתוח הקול של שיווק המדיה החברתית שלך יכול לא רק להוביל לחוויה כוללת טובה יותר עבור הלקוחות שלך

אלא גם להאשים את המותג שלך וכמובן לאפשר לך להשתתף בבידור. קולה של יצירה תורם לטון ולמצב הרוח ועוזר למחברים להשיג את האפקט הרצוי של דבריהם על הקורא.

ציטוטים נלקחים בדרך כלל מספרות

אך מחברים יכולים גם להשתמש בציטוטים ממקורות אחרים, כגון משפטים בשפה, סצנות בסרט או אלמנטים של ציור. כמו כן, יכול להיות שיש לך שני כותבים ומספרים שונים העוסקים באותו נושא, והתוצאות יהיו שונות מאוד מאוד. המספר יכול להיות דמות בסיפור, המחבר דמות בדיונית, או המספר אדם אמיתי. שניהם מספרים את "אותו סיפור", אך הקולות משתנים לפי הקול, מה שמשפיע בתורו על הצגתם.

לבסוף, חשוב להבחין בין קולות ספרותיים שהם חלק מהכתיבה והנרטיב. צליל קולו של האדם אינו רק מאפיין פיזי כמתואר לעיל, אלא גם קול ספרותי הממלא תפקיד בכתיבה ובסיפור, כמו קולה של דמות ברומן או של מחבר בחיבור.

קול זה בא לידי ביטוי באמצעות פרפרזות שלדעתנו "קול המחשבה" או "השימוש המחשבתי" בציטוט. הניסוח מחדש מעניק לקורא יותר גמישות במבנה המשפט ומאפשר לו לשמוע את קול הוויכוח הייחודי על הנייר.

שמור על הציטוטים שלך קצרים ככל האפשר, אך שלב אותם בהתפתחות הטיעון או הדיון שלך. רשמו כמה מילים כדי לזכור בהמשך כיצד אתם מתארים להשתמש בחומר במאמרכם.

פרפרזה פירושה ביטוי מידע או רעיונות ממקורות אחרים

וסיכום פירושו לשרטט את הנקודות החשובות ביותר בקריאה שלך במילים שלך מבלי להרחיב או לשנות את משמעות המחבר. כשאתה קורא, עליך לחשוב על המשמעות הכללית של כל פיסקה או קטע, ולא להתמקד רק במילים או בביטויים הבודדים. עם שמות תואר נגררים כעת, אתה יכול לקחת את סימן הקול שלך ולשלב אותו בטון שבו אתה רוצה להשתמש בתקשורת שונות.

לדוגמא

כמה גורמים תורמים לקולך, אך ההגדרה הנראית לי שימושית ביותר היא כזו המתחשבת בהבדל בין קול לטון. הקול שלך יכול לשקף באמת את רגשותיך ואת נקודת המבט שלך, והוא יכול להיות קליל או רציני, פורמלי או פורמליסטי. זה יכול להיות לא פורמלי, להתהדר במבטא שלך או אפילו להשתמש בשפה אחרת. הקול יכול להיות שילוב של גורמים שונים, כמו גיל, מין, גזע, אתניות, דת, נטייה מינית וכו '.- כל יצירה ספרותית זקוקה לקול שעוזר לה להתבלט מהסגנון ולהעביר את התוכן של הסיפור בצורה היעילה ביותר. לכן תמיד מומלץ לפנות להצעות מחיר שנכתבו על ידי עמיתייך המפורסמים ביותר. המשפט הראשון אומר ששום דבר אינו מטבעו טוב או רע, והשני מציע כי נקודת מבט מובילה לכך שהדברים הופכים לטובים ורעים. כשמדובר בלימוד מיומנות או רעיון חדש, המשפט הנוכחי מעודד אנשים להיות סקרנים.

דילוג לתוכן