חברות מגלות את חשיבות השקיפות בכל מה שקשור למציאת דרכים לשיפור שביעות רצון הלקוחות. עבור חברות המתמחות באיסוף נתוני מוצרים, שקיפות המותג היא המפתח לנאמנות לקוחות. דוח זה הוא חלק ממחקר הפרספקטיבה, שנערך בשנת 2018 ובוחן את החשיבות הגוברת של שקיפות.
מחקר הפרספקטיבה (ללא רישום) סקר יותר מ -1,000 צרכנים אמריקאים ומצא כי מספר מוחץ (86 אחוז) סבור שחשוב מתמיד שהחברות יהיו שקופות
למעשה, 81% טוענים כי על החברות מוטלת האחריות להיות שקופות בנושאים חברתיים. 86% גם חושבים שזה "חשוב" מבעבר שעסקים יהיו שקופים בחשבונות המדיה החברתית שלהם.
אנשים רוצים שהחברות בהן הם תומכים יהיו שקופות במיוחד בערוצי התקשורת שדרכם הם מתקשרים על בסיס יומיומי
והם מאמינים ששקיפות חשובה מתמיד למותגים. חברות שקופות חשובות ללקוחות שלהם כמו שהם עצמם. לבסוף, שקיפות היא אחת הדרכים בהן היא מסייעת בבניית מערכות יחסים בין סטארט-אפ ללקוחותיו. עסקים צריכים להיות שקופים לגבי העסק שלהם, אך מה שאתה מציג יעריך את הלקוחות שלך.
בכך שאתה פתוח ושקוף מול הלקוחות שלך
אתה מראה שדעותיהם חשובות לך, מה שמוביל בתורו לעלייה בנאמנות המותג. תוכלו להשיג נאמנות ואמון לקוחות על ידי שקיפות, ושמירה על מחויבות זו בתקופות טובות ורעות תעזור לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות.
שקיפות היא אמצעי מרכזי לבניית אמון, משום שהיא מסייעת להפיג כל חשד או פחד שהיה ללקוחות. שקיפות פירושה בסופו של דבר לתת לאנשים תשובות שהם לא רוצים לשמוע, וזה יאפשר לך לבנות בסיס של אמון מול הלקוחות שלך.
למעשה
85% מהלקוחות טוענים כי מותג עם היסטוריה של שקיפות גורם להם פחות לחזור לחוויה גרועה. פירוש הדבר ששקיפות בהתמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות יכולה לעזור לך לשמור על לקוחות ואולי אפילו למצוא חדשים. שקיפות כלפי החברה שלך והלקוחות שלך יכולה להיות דרך נהדרת להתקשר איתם ועם העובדים שלך ולבנות אמון. השילוב של שקיפות ואמון נותן ללקוחות את התחושה שיש להם קשר אישי לחברה.
פתיחות ויושר אינם תחליף בחיים ובעסקים, אך שקיפות מראה על אמון בעסק שלך כאשר אתה נמנע מהסתרת היבטים מסוימים של העסק שלך. למרות ששקיפות דורשת פעולה מתמשכת, כדאי לבנות אמון ושקיפות עם בעלי העניין והלקוחות.
בסך הכל
שקיפות המותג היא דבר טוב לכל הנוגעים בדבר, ובעלי עסקים צריכים לשנות אותה לטובה. משווקים שרוצים להצליח יכולים לעשות זאת על ידי הצגת פרטיות ושקיפות כדי לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחות הפוטנציאליים שלהם. חברות שרוצות לשמור ולבנות אמון עם לקוחותיהן צריכות לפעול למען שקיפות רבה יותר. לא נדרש הרבה כדי לשפר את השקיפות בתוך עסק קמעונאי, אך היתרונות הנובעים מכך הם עשויים להיות עצומים.
אתר קניות מקוון המדבר על שקיפות קיצונית הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו מותגים יכולים ליישם ביעילות שקיפות במוצריהם ובשירותיהם.
במאמר זה נדון ביתרונות של שקיפות מול הלקוחות שלך
כיצד תוכל ליישם אותו וכיצד זה מועיל לעסק שלך. שקיפות היא חלק חשוב בנאמנות הלקוחות ותורמת למוניטין הכללי של החברה. שקיפות המותג פירושה להיות פתוחה וכנה לגבי אופן התנהלות העסק בכללותו. זה קובע את המוניטין והקיימות של המותג והופך אותו לאטרקטיבי עבור הלקוחות.
באמצעות שקיפות ובניית אמון, ארגון יכול להגדיל את הרווח, לשפר את נאמנות הלקוחות, לעלות על ציפיות הלקוחות, להשיג נאמנות למותג, להגדיל את הרווח ולעבור את הציפיות.
לא רק שהלקוחות צריכים להיות מעורבים במאמצים להפוך את החברה שלך לשקופה יותר
אלא שהעובדים הם גם חלק חשוב מאוד במשוואה. שקיפות חשובה וחשובה לא פחות להצלחת החברה שלך כמו לעובדים שלך. השורה התחתונה היא שאם אתה לא מבין מדוע השקיפות הייתה היבט כל כך חשוב בעסק, זה יכול להיות בעל חשיבות עליונה ללקוחות הפוטנציאליים וללקוחות שלך, במיוחד אם אותם לקוחות צריכים להחזיר מוצר שכבר שילמו עבורו.
למידע אודות האם שקיפות מול הלקוח חשובה ? באפשרותך לבדוק ב- kratza.co.il
אלו רק כמה דוגמאות
וזה תלוי איזה שקיפות הכי שימושית עבורך. מדובר בזיהוי איזו שקיפות יכולה לעשות הכי הרבה לטובת הלקוחות שלך וגם אלה שפונים לחברה שלך. במובן זה עלינו לבדוק מדוע לקוחות מצפים לבהירות ושקיפות וכיצד תוכלו לשפר אותם בעסק שלכם.
שקיפות
היא מוסר עסקי חשוב, אך לא מציאותי לשלב אותה בכל ההיבטים של העסק שלך. הצעד הראשון לשיפור שקיפות המותג הוא הידיעה שמרגע שאתה מגדיר את מטרת המותג שלך, אתה מבטיח ללקוחות שלך. מהבחינה הזו נראה שהפתרון הטוב ביותר הוא שילוב המותג והשקיפות בעסק ולעשות כל דבר שיכול לפחות את הערך של המותגים שלך בעיני הלקוחות שלך.